Blog

11 آذر, 1402

بالابر سیم بکسل DVR

  • محدوده کامل با ظرفیت های بالابری از 1 تا 80 تن.
  • دارای گزینه ها و عملکردهای هوشمند.
  • برنامه راه های نوآورانه ای برای نظارت و پیکر بندی بالابر سیم بکسلی ارائه می دهد.

 

ارتقا بالابرهای دماگ: گسیل از سری DMR به سری DVR

Demag سری جدید بالابر سیم بکسلی با ابعادی کوچک تر و طیف گسترده تری از توانایی ها ارائه می کند. کنترل کلیه حرکت های جرثقیل به کمک درایو و همچنین ارائه عملکردهای جدید در نحوه عملکرد و بلند کردن بار را به ارمغان می آورد. برای مثال: عملکردهای کمکی و ایمنی مختلف را می توان از طریق یک برنامه مشخص پیکربندی کرد.

V مخفف تطبیق پذیری است. سری بالابر سیم بکسل Demag DVR دارای تنظیمات سفارشی برای کاربردهای همه کاره است که مزایای واضحی را برای کاربران ارائه می دهد. از دیگر مزایای این سری از بالابرها می توان به تناژ بالابری تا 80 تن و ارتفاع بالابری 4 تا 200 متر اشاره کرد.

در نگاه اول، کوچک تر بودن ابعاد این سری از بالابرها مورد توجه قرار میگیرد که امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می کند. مفهوم طراحی مدولار شرایطی را ایجاد کرده که طیف چشمگیری از انواع بالابرها را با برنامه های منحصر به فرد و توانایی های خاص برای شرایط مختلف سازگار می کند. قطرهای بزرگ درام، حرکت بالقوه قلاب را کاهش می دهد وموقعیت دقیق را به لطف ‘’ بالابر عمودی واقعی’’ امکان پذیر می کند.

 

سری DVR انتخابی دارای چهار طراحی مختلف بوده که به شرح ذیل می باشند.

بالابر پایی F-DVR با ظرفیت بارگزاری تا 80 تن برای استفاده ثابت یا به عنوان بالابر برای چرخ های دستی ویژه طراحی شده است و مناسب جهت محل هایی می باشد که با سازه های فولادی آماده ادغام گردد.

EK-DVR یک بالابر مونوریل با ظرفیت 12.5 تن که دارای یک کالسکه با کمترین ابعاد ممکن به همراه چهار چرخ که دو چرخ آن محرک بوده و بهترین استفاده ممکن را از فضای موجود می‌کند.

بالابر استاندارد EU-DVR به لطف عرض فلنج 80 تا 610 میلی متری با قابلیت تغییر نامحدود، می تواند در طیف وسیعی از کاربردها استفاده شود. یک بالابر مسافرتی مفصلی منحنی (EUD-DVR) نیز بخشی از این محدوده است.

کالسکه بالابر جرثقیل دوپل EZ-DVR با ویژگی هایی مانند عرض مسیر کوتاه و انواع مختلف اتصالات به تیر خزنده مشخص می شود. به لطف ابعاد جمع و جور آن، برای مدرن سازی در مواقعی که فضا محدود است نیز عالی است. کاربر میتواند بین دو سری آویز کنترل ارگونومیک و کاربرپسند DSB و DST یکی را انتخاب کند. آنها همچنین می توانند طیف گسترده ای از گزینه ها را اضافه کنند- از قلاب جرثقیل و ترمز گرفته تا کنترل (رادیویی).

در تمام طرح ها، کاربر می تواند بالابر سیم بکسلی را برای کارهایی که در دست دارد پیکربندی کند. به عنوان یک مدل سطح پایه، یک نسخه کنترل شده توسط پیمانکار با گزینه های انتخاب محدود در حال حاضر در دسترس است، که در درجه اول برای کاربران آگاه از قیمت که می خواهند کارهای ساده باربرداری را انجام دهند، جذاب خواهد بود. در سطح پیکربندی بعدی، اینورترهای فرکانس حرکتی بدون گام را تضمین می کنند. ماژول های الکترونیکی OWL و ELM وظایف نظارت بر وضعیت و مدیریت بار الکترونیکی را بر عهده می گیرند. سطح بعدی یک رابط یکپارچه با یک برنامه برای نظارت بر وضعیت ساده ارائه می دهد. در نهایت، حداکثر سطح پیکربندی به لطف سری اینورتر Demag DMI، سرعت های باربرداری و حرکت عرضی و طولی را به طور مداوم تغییر می دهد. عملکرد ProHub حتی عملکرد مقرون به صرفه تری را در سرعت های بالاتر ارائه می دهد.

این سری از بالابرها با سنسورهای خاصی که دارنددر حالت بدون بار با سرعت بالا و با بارهای جزئی با سرعت متوسط ​​حرکت می کند، در حالی که موقعیت دقیق برای بارهای کامل امکان پذیر است. ProHub ASR امکان بلند کردن مداوم متغیر را فراهم می کند و موقعیت دقیق بار را تضمین می کند. ProHub ESR با حلقه بسته حداکثر عملکرد را در بارهای نامی و جزئی ارائه می دهد.

واحدهای کنترل یکپارچه OWL یا DMU (برای انتخاب توسط اپراتور جرثقیل در اینجا موجود است) همه شرایط عملیاتی را نظارت می کنند و به لطف ادغام عملکردهای راحتی، ایمنی و کمک اضافی، سطح بالایی از ایمنی را تضمین می کنند. این شامل نظارت بر سیم بکسل رها شده، عملکرد “فالو من” (حرکت بار با هدایت قلاب با دست)، کنترل پشت سر هم (هدایت هم زمان 2 بالابر بوسیله یک کنترلر)، کنترل عبوری (مشخص کردن مناطق مسدود شده)، مرکز قلاب است. (موقعیت خودکار قلاب بالای بار)، کاهش بار مربوط به منطقه و کاهش نوسان بار. علاوه بر هوشمندی سیستم کنترل سیم بکسل بالابر و سهولت کار بالابرهای سیم بکسلی جدید، کاربر می تواند تجهیزات را به راحتی از طریق یک برنامه پیکربندی کند. به این ترتیب، سری DVR استانداردهای جدیدی را در سهولت کار، اتصال و کنترل دیجیتالی تعیین می کند.

اخبار و تازه ها
درباره admin